İade Politikası

Rheidon’da, sizin deneyiminiz en önemli önceliğimizdir. Lütfen yalnızca malzeme veya üretim kaynaklı arızalı ürünler için, satın alma tarihinden itibaren 2 yıllık garanti süresi içinde iade kabul ettiğimizi dikkate alınız.

Değişim Talimatları:

  • Garanti talebinde bulunmak için aşağıdaki belgeleri hazır bulundurmanız gerekmektedir:
    Fatura (satın alma belgesi, garanti süresinin başlangıç tarihi).
  • Garanti talebi başlatmak için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçiniz.
  • Talebinizi işleme alabilmemiz için arızalı ürünün fotoğrafını veya videosunu talep edebiliriz.
  • Talep süreci açıldığında, ürün ön ödemeli kargo ile tesisimize gönderilmelidir.
  • Cihaz garanti kapsamında ise, makul bir süre içinde yeni bir cihaz ile değiştirilecektir. Değişim cihazının kargo masrafları tarafımızca karşılanacaktır.

SSS (Sıkça Sorulan Sorular)

S: Mağazanız nerede bulunuyor?

C: Mağazamız Sultançiftliği Mahallesi 10. Sokak No:13/2 Sultangazi / İstanbul adresinde bulunmaktadır.

S: Siparişimi ne zaman teslim alacağım?

C: Siparişiniz 1-2 iş günü içinde kargoya teslim edilecektir.

S: İade politikanız nedir?

C: 2 yıllık garanti süresi boyunca, malzeme veya üretim kaynaklı arızalı cihazlar yenisiyle değiştirilecektir. Daha fazla bilgi için lütfen Garanti Sayfamızı ziyaret edin.

S: Mağaza çalışma saatleriniz nedir?

C: Mağazamız 08:00 ile 18:00 saatleri arasında açıktır.